utorok 9. mája 2017

Starostlivosť o pleť :)

Začiatok blogu s fotografiami :)
Dnes som sa rozhodla Vám objasniť moju starostlivosť o pleť, ktorá  nie je vôbec zložitá :)
Rozhodla som sa zo svojho života úplne vylúčiť make-up. Myslím  že moja voľba bola správna :)  Začala som dodržiavať pitný  režim, keďže moje telo vylučuje  všetky tie škodlivé látky von , nemusím sa báť toho že by som sa ocitla vyhádzaná. :) Práve mám na tváry masku, už onedlho vyskúšam tie nové od Loreálu :) 

No ale poďme teda k téme :) Každá z nás pride zo školy alebo z práce unavená. Nejde však iba o naše unavené chrbtice, nohy ale aj o našu pleť.
Niesom jedna z tých, ktorá príde domov hodí tašku a ide spať, alebo tieto veci :) U mňa sú prvoradé  povinnosti. No a keď už všetko mám , nájdem si chvíľku času a pustím sa do čistenia :)
 Začínam čistiacím gélom , ktorý si nanesiem na strojček :) je veľmi príjemný, nemusím si drhnuť ruky hodinu aby som si nenaniesla na tvár nejaké potvory, ktoré mne nerobia dobre. Pleť neodporúčam vytláčať ani cez deň obchytkávať, ak však máte chalana, ktorý Vám každý deň vyznáva lásku, hladí po tváry a potrebuje ju obchytkávať treba mať po ruke vždy nejaký dezinfekčný gélik :D alebo to nejako pretrpieť  :D









Pleť si čistím krúživými pohybmi asi 3 minúty keď však leňošim a ležím pretiahnem si to na 5 minút :D potom opláchnem studenou vodou , ktorá ma preberie a moja pleť je po nej taká pružnejšia by som povedala :)
Keď teda prejde táto procedúra vezmem si vatový tampónik a nanesiem naň toner , baby ak máte možnosť si ho kúpiť tak určite , hlavne tie, ktoré trápi akné. Nejednej už pomohol a ja bez neho už neviem byť :)
Ak by sa vám pleť zdala príliš vyštípaná tak si na ďalší tampónik ( ak si veľmi šetrná tak to radšej ani nerob :D ) naneste pleťovu vodu ruža :) zvláčňuje  a hydratuje :)




 No a moja posledná procedúra je hojivý zázrak :) Sú rôzne druhy ale ja mám najradšej med :) moje pery sú ráno veľmi jemné a akoby som to  povedala, niesu suché ale ani vlhké . Som spokojná :)
Ak by ste mali nejaké otázky ako minule rada odpoviem :)
Som strašne rada že môj blog čítalo už viac ako 300 ľudí :)
Ďakujem , Patrysija :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára