pondelok 24. apríla 2017

Obľubené knihy :)

Čo rada čítam ?
Takže nazačiatok by som sa chcela  ospravedlniť že trochu meškám,chcela som už písať pravidelne ale nedalo sa. Rozmýšľala som že by som Vám mohla pridať už aj blog, ktorý by obsahoval fotografie :) Dnes by som Vás chcela nabudiť do takej čítateľskej vlny, kedže minule sme preberali dosť vážnu tému. Teda ja som :D Na začiatok by som sa priznala že milujem knihy, čítanie a celkovo keď sa do nejakej začítam tak som ju schopná čítať aj cez hodiny v škole :D Chcem Vám predstaviť 3 moje najobľubenejšie knihy, ktoré mi zmenili pohľad na svet :) Prvá a to najobľubenejšia z obľubenejších je odspisovateľky J.M.Darhowerová - Sempre, Navždy - kúpila som ju v akcii za 9eur, no po prečítaní som zistila že ma nevyčisliteľnú hodnotu. Neviem či je správne hovoriť o čom kniha je pretože potom sa človek neteší na čítanie :) Odporúčam ju všetkými desiatimi :) Druhá kniha alebo skôr rada kníh je Džinsový denník od Zuzky Šulajovej - čítala som ho od svojich 12 - číže akokeby som sním dospievala :) Kniha ma neočakavané zvraty ale aj zápletky, ktoré čítateľa donutia pokračovať :) A tretia je od Kristíny Pavelkovej - Takmer dokonalý muž :) Zaujímave je že človek má sam vedieť čo chce a komu verí a nepočúvať niekoho iného :) cela pointa knihy a nádherny záver :) To by bolo asi všetko z rady moje obľubené knihy :) dúfam že sa Vám páčilo a potešíte svoju dušu aspoň jednou z tychto kníh :) 
Patrysija :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára