nedeľa 12. marca 2017

Niečo o mne :)


Prečo som si vytvorila blog?⚇

Svoj vlastný blog som si chcela založiť už dávno. Najprv,som zvažovala či  mi nato cez školu ostane čas alebo či mám prostriedky a dostatočné nápady nato aby Vás to bavilo čítať. Je jasné že keď si k tomu sadnete a nebaví Vás to je to stratený čas. Preto som radšej počkala a dúfam že sa oplatilo.
Poďme k téme niečo o  mne :)
Volám sa Patrícia,mám 17 rokov. Svoj čas rada strávim pri knihách, bavia ma už od detstva a strávila som pri nich mnoho času..Milujem jahody, ananás a banány. Rada cestujem ,spoznávam svoje naozajstné ja ..Milujem ochutnávanie niečoho nového a práve som si obľúbila ázijskú kuchyňu.Rada varím a experimentujem s jedlom k nej sa ešte určite vrátim, no a čo sa týka oblečenia... Od začiatku to so mnou nebolo bohviečo, myslela som si že je všetko pekné a že sa všetko hodí k sebe.. Asi si to viete predstaviť zelená mikina fialové nohavice a oranžové ponožky :D nemala som však možnosť ani finančné prostriedky na častý nákup nových vecí a pod. Takže som vlastne začínala od nuly.
Mám svoje obľúbené značky kozmetiky,oblečenia ale ako so všetkým treba skúšať aj nové. Určite rada poradím a vyberiem aj niečo z lacnej kozmetiky alebo oblečenia a zasa aj niečo drahšie,pretože je dosť rozdielnych skupín ľudí a ja som patrila do každej a teda viem čo a ako chodí :) 
  

Dúfam že sa Vám prvý článok páčil :) 
Patrysyja


1 komentár:

  1. Správne napisane, a vystižne, lebo poznám tuto osobu už dlhší čas , za to som rád. :)

    OdpovedaťOdstrániť